Ұйымдастырылған оқу іс әрекетінің
Технологиялық картасы
Мерзімі: 8.02.2017
Тәрбиеші : Жумагулова О.Б.
Топ: ересек
Білім беру саласы: Қатынас
Бөлімі: Қазақ тілі
Тақырыбы: Неше піл? Сандар
Мақсаты: Аң атауларын қайталау.Сандарды еске түсіру.
Сөздік: неше?-сколько? сана-считай
Қызмет кезеңдері
|
Тәрбиеші әрекеті
|
|
Мотивациялық қозғаушылық
|
-Сәлеметсіңдер ме? -Қалдарың қалай? -Қазір қай жыл мезгілі?
Сурет бойынша қыс мезгілі туралы әңгіме құрастыру, сөйлеу тілін дамыту.
«Үй және жабайы аңдарды ажырату» дид.ойыны. Шарты: жануарларды ажыратып, оларды атап, «орманда», «сарайда» сөздерін меңгереді.
«Жануарлар немен қоректенеді?» дид.ойыны. |
Сәлемдеседі. Жақсы Қыс
Сурет бойынша әңгіме құрастырады.
Жануарларды ажыратып, атайды.
Мекен ететін ортасын айтады. |
Ұйымдастырушылық ізденістік |
Тақтада сандарға назар аудартып, «Бұлар не?» деп сұрақ қояды.
-Дұрыс, бұлар цифры - сандар
Бүгінгі сабағымыз сандарға арналады.
-Бұл қандай сан? -Бірге бірден оңға дейін санап, сандарды көрсетіп санау.
«Бұл қай сан?» дид ойын. Шарты: жартылай салынған санды жалғастыру. Қай сан екенін атау.
Сергіту сәті Тәрбиеші сан көрсетеді балалар сонша рет қимыл жасайды (шапалақтайды, секіреді т.с.с)
Сан есімді қатыстырып сөзтіркесін құрастыру. Мысалы: екі алма, бір доп, үш қоян т.б.
Келесі суретте жануарлар . Оларды санаймыз. Үш аю, бес қоян, алты кірпі т.б. |
Орыс тілінде сандар деп атайды.
Балалармен бірге санайды.
Ойын ойнайды.
Сергіту сәтін жасайды.
|
Рефлексия лық түзетушілік |
Жеке жұмыс. Балалар карточкалардағы заттарды санап, сөзтіркес кұрастырады.
Белсенді болған балаларды мақтайды. |
Тапсырманы орындайды. |
Біледі: жабайы аңдардың, үй жануарларын қазақша атауларын, сөз тіркес, сөйлем
құрастыра
Игереді: тапсырмаларды орындайды