Балабақша мен мектептің сабақтастығы бойынша Жол картасының жұмыс жоспарына сәйкес әдіскер Р. И. Снегурская 4 "б" және 1 "б" сыныптарында мектептегі оқу процесіне қатысты. Мектептегі оқу процесіне қатысты сапардың басты мақсаты бастауыш және негізгі мектептегі мұғалімдер мен оқушылар арасындағы оқу процесін және өзара әрекеттесуді зерттеу болды. Әдіскер оқу процесін ұйымдастыруға, заманауи әдістер мен технологияларды қолдануға, сондай-ақ Мектепке дейінгі және мектептегі білім беру бағдарламалары арасында сабақтастықтың болуына назар аударды. Сапар барысында балалар үшін сапалы және үздіксіз білім беруді қамтамасыз ету мақсатында балабақша мен мектептің жұмысын одан әрі жетілдіру бойынша ұсынымдар ұсынылды.