Балабақшадағы тәрбие-білім беру үдерісі
МдҰ-ның білім беру процесінде баланы дамытудың басты шарты әрбір тәрбиеленушіні оның мүмкіндіктерін, мүдделерін, қабілеттерін, "жақын даму аймағын" және баланың ересектердің басшылығымен және құрылған білім беру кеңістігінде құрдастарымен ынтымақтастықта қол жеткізе алатын әлеуетті даму деңгейін ескере отырып, қызметке қосу болып табылады.
Білім беру кеңістігі келесі компоненттерден тұрады:
* білім беру үдерісі;
* пәндік-дамытушылық орта;
* педагогикалық үрдіске қатысушылардың өзара әрекеттесуі.
Білім беру үдерісі балалардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, олардың жан-жақты дамуын қамтамасыз ететін білім беру салаларының жиынтығын қамтиды : Денсаулық, коммуникация, Таным, Шығармашылық және әлеуметтік бағыттар бойынша келесі функциялар үйлеседі:
* тәрбиелік-құндылықтық қатынастарды дамыту-дүниетаным негіздерін дамыту, адамгершілікті қалыптастыру;
* білім беру (танымдық) - баланың дамуына ықпал ететін құралдар ретінде әрекет ететін, яғни оның жаңа қасиеттерін дамытуға ықпал ететін білім, білік және дағды алуға қызығушылықты тәрбиелеу;
* дамытушы-тұлғаның танымдық және психикалық үрдістері мен қасиеттерін дамыту;
* түзету-балалардың дене және психикалық дамуының кемшіліктерін түзету жұмыстарын ұйымдастыру;
* әлеуметтендіруші-балалардың қоғамдық қатынастар мен әлеуметтік қолайлы мінез-құлық жүйесін меңгеруі;
* сауықтыру-профилактикалық (валеологиялық) - валеологиялық өлшемдер мен нормаларға сәйкес денсаулық мәдениетінің басымдығы •
Білім беру процесінің барлық қатысушыларының басты міндеті әрбір тәрбиеленушінің тұлғасын барынша дамыту ғана емес, сонымен қатар оның әр түрлі қызмет түрлерін одан әрі дамытуға дайындығын қалыптастыру.