Күннің көп бөлігі мектепке дейінгі мекемеде. Күн тәртібі мұнда уақыттың көп бөлігі баланың дамуына арналған: оның жеке тұлға ретінде қалыптасуы, моральдық және адамгершілік тәрбиесі, оның физикалық денсаулығын нығайту. Бұл үдерісте балаларға ұнайтын қозғалмалы ойындарға үлкен рөл бөлінген. Орта топқа арналған қозғалмалы ойындар ойлап табу үшін шығармашылықты қалай пайдалану керек.Балалар ойын ұйымдастыру шеңберіне тұрыңыз. Балалар үшін ескі жаңа қозғалмалы ойындар. Мектеп жасына дейінгі балаларға арналған Орыс халық ойындары "Қаздар", "балықты ұста" ,"жанарғылар". Таза ауада қозғалмалы ойындар ойлап табу үшін шығармашылықты қалай пайдалану керек.Қиял мен тапқырлықты көрсете отырып, ойындарды өз бетінше ойлап табуға болады. Бұл жерде ең бастысы, тәрбиеленушілердің жасын және олардың дене дамуының ерекшеліктерін ескеру, ойын қиын, бірақ сонымен қатар қол жетімді және қызықты.Мысалы, ескі мейірімді "борадағы аю" "борадағы қасқыр сияқты"ауыстыруға болады. Немесе жаңа шартты енгізу (мысалы, балалар тек қана "шытырманнан" қашып кетпеуі керек, ал белгілі бір түсті жалаушаға жүгіріп кетуі керек). Тәрбиеленушілеріңіздің балалардың қиялын көтермеңіз,балалар да жақсы таныс ойындарға жаңа бояулар енгізе алады. Ойын барысында балалардың әрекеті тәрбиешінің жұмысын жеңілдетеді: балалар жұмыс істейді, яғни әр баланың үнемі бақылауына қажеттілік болмайды, педагог тек ойын барысын қадағалайды. Сонымен қатар, қозғалмалы ойындар барлық балаларға ұнайды, олардың физикалық деректері мен зияткерлік қабілеттерін дамытады. Бұл Заманауи педагогтың кәсіби жетістігіне жол емес пе?